CapitalXtend
نام بروکر
کاپیتال اکستند
خدمات به ایرانیان
سال تأسیس
2020
دفتر مرکزی
قزاقستان
حداقل واریزی
۱۰۰ دلار
حداکثر لوریج
۱:۱۰۰۰
پلتفرم‌های معاملاتی
MT4, MT5, Webtrader
پشتیبانی فارسی
کپی تریدینگ
حساب اسلامی
اجازه اسکالپ

MihanFx exclusive reviews

معرفی بروکر کاپیتال اکستند

کاپیتال اکستند، یک بروکر تازه کار که فعالیت خود را در سال 2020 آغاز کرد، به نظر می‌رسد با اصرار و ادامه تلاش، بسیاری از مشتریان را در بازار ایران به خود جلب کرده است.

هر چند که معامله‌گران با تجربه معمولا نسبت به بروکرهای جدید بازار با چشم‌انداز تردید وارد می‌شوند، ولی کاپیتال اکستند مورد استثناست. دلیل این امر این است که بخشی از مدیریت تیم فارسی بروکر معروف و معتبر فارکس تایم، که در سال گذشته ایران را رها کرده بود، این برند را برای ادامه خدمات به مشتریان خود انتخاب کردند و پشتیبانی فارسی آن را برعهده گرفتند. این نکته می‌تواند یک نشانه مثبت از خدمات مناسب این بروکر باشد.

نمایش بیشتر
بررسی رگوله ها و مجوز های بروکر کاپیتال اکستند

کپیتال اکستند، یک بروکر است که مجوز فعالیت خود را از وزارت اقتصاد کشور قزاقستان دریافت کرده است. با این حال، این مجوز به عنوان یک رگوله بین‌المللی معتبر شناخته نمی‌شود.

این بروکر همچنین عضو سازمان مستقل FINACOM است، که در حل اختلافات بین مشتری و بروکر فعالیت می‌کند و تا مبلغ 20000 یورو خسارت را جبران می‌کند. لازم به ذکر است که این سازمان به عنوان یک رگولاتور رسمی محسوب نمی‌شود.

کپیتال اکستند نیز موفق شده است تاییدیه VMT را که یک زیرمجموعه از FINACOM است، کسب کند. این تاییدیه یک نوع گواهینامه‌ای است که عملکرد موفق بروکر را تأیید می‌کند.

این بروکر در سنت وینسنت و گرنادین‌ها ثبت شده است و هیچ مجوز فعالیت قانونی خاصی در اروپا ندارد، و به همین دلیل هیچ رگولاتوری خاصی برای این منطقه قضایی را دریافت نکرده است.

پیش از اقدام به ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند، مناسب است که با انواع حساب‌های معاملاتی این بروکر کاملا آشنا شوید. در هر لحظه می‌توانید با کلیک کردن بر روی گزینه “افتتاح حساب” که در همین صفحه قرار دارد، فرآیند ثبت نام در کپیتال اکستند را شروع کنید

نمایش بیشتر
بررسی انواع حساب ها در بروکر کاپیتال اکستند

Pro ECN

$500حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:1000
اسپرد شناور از ۰.۲ پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون: 3 دلار
استاپ اوت : 50 درصد

Platinum

$25000حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد شناور از ۰.۲ پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 50 درصد

Standard

$100حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:1000
اسپرد شناور از ۳ پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 20 درصد

ECN

$200حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:1000
اسپرد شناور از ۱.۶ پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 50 درصد
سیستم کپی‌تریدینگ کاپیتال اکستند

این بروکر نیز یک سیستم کپی تریدینگ را برای مشتریانش فراهم آورده است. این سیستم به کسانی که مهارت‌های لازم برای تجارت را ندارند امکان می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری مقدار معینی پول، معاملات مدیران حساب بروکر را تقلید کنند و از سودی که استراتژی‌های آن‌ها ایجاد می‌کند، استفاده کنند. با این حال، باید توجه داشت که این روش همواره سودآور نیست و ممکن است با زیان همراه باشد. از این رو، نباید انتظار داشت که این روش به طور مداوم سود دهد.

نمایش بیشتر

ورود به سایت

ثبت نام در سایت