HYCM
نام بروکر
اچ‌وای‌سی‌ام
خدمات به ایرانیان
سال تأسیس
1977
دفتر مرکزی
انگلستان
حداقل واریزی
۱۰۰ دلار
حداکثر لوریج
۱:۵۰۰
پلتفرم‌های معاملاتی
MT4, MT5, Webtrader, Hytrader
پشتیبانی فارسی
کپی تریدینگ
حساب اسلامی
اجازه اسکالپ

MihanFx exclusive reviews

معرفی بروکر اچ‌وای‌سی‌ام

بروکر HYCM به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فارکس شناخته می‌شود و تجربه چهار دهه‌ای در این بازار را در کارنامه خود دارد. این کارگزار به عنوان بخشی از گروه Henyep فعالیت می‌کند، یک هلدینگ مالی بین‌المللی که از سال ۱۹۷۷ میلادی در لندن، انگلستان، در زمینه خدمات مالی، تحصیلات و املاک و مستغلات کار می‌کند.

بروکر HYCM می‌تواند به عنوان یکی از ارزشمندترین کارگزاران بازار که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد، شناخته شود. این شرکت توسط برخی از سازمان‌های نظارتی بسیار سخت‌گیر در جهان نظارت می‌شود، که موجب افزایش اطمینان و امنیت برای آن می‌شود.

این کارگزار دفاتر مختلفی در سراسر دنیا دارد و در هر قلمرو قضایی، موفق به کسب مجوز مربوط به آن منطقه شده است. دفاتر HYCM در شهرهایی مانند لندن، لیماسول (قبرس)، هنگ‌کنگ و دبی فعال هستند. بروکر HYCM با قابلیت‌های معاملاتی پیشرفته‌ای که دارد، یک دامنه وسیع از ابزارهای معاملاتی را ارائه می‌دهد و کاربران خود را با پشتیبانی ویژه همراهی می‌کند. این بروکر نیز از وبسایت و پشتیبانی فارسی برخوردار است

نمایش بیشتر
بررسی رگوله ها و مجوز های بروکر اچ‌وای‌سی‌ام

قبل از اینکه به بحث های دیگر بپردازیم، به یکی از سوالات مهم شما پاسخ می‌دهیم: آیا با این بروکر، تجارت امن است؟

بله، این بروکر یکی از کارگزاران معتبر و قابل اعتماد در بازار فارکس است. HYCM موفق شده است دو گواهی از رگولاتورهای سطح یک (با درجه اطمینان بالا)، دو گواهی از رگولاتورهای سطح دو (با درجه اطمینان متوسط) و یک گواهی از رگولاتورهای سطح سه (با درجه اطمینان پایین) را کسب کند.

کارگزار HYCM تحت نظارت سازمان رفتارهای مالی انگلستان (FCA) با شماره مرجع 186171 است. این رگولاتوری در سطح بین‌المللی بسیار قوی و معتبر است. شعبه اصلی این کارگزار به نام HYCM CAPITAL MARKETS (UK) LIMITED تحت نظارت این رگولاتوری است و خدمات خود را به مشتریان اروپایی ارائه می‌دهد (مشتریان ایرانی زیر پوشش این رگولاتوری نیستند).

به غیر از رگولاتوری که برای مشتریان اروپایی است، HYCM نیز دارای مجوز و تحت نظارت کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CySEC) با شماره مرجع 259/14 است.

این کارگزار توسط یک نهاد نظارتی معتبر دیگر در منطقه اروپا تنظیم شده است که اعتبار آن را تقویت می‌کند. کارگزار HYCM تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) است. مانند رگولاتوری قبلی، این رگولاتوری نیز قوی و معتبر است (مشتریان ایرانی زیر پوشش این رگولاتوری نیستند)

کارگزاری HYCM تقریباً 347 نماد مختلف را برای تجارت در دسترس شما می‌گذارد. البته لازم است توجه داشته باشید که تعداد نمادهای قابل تجارت ممکن است بسته به نوع حسابی که انتخاب کرده‌اید، متفاوت باشد. همچنین لازم است بدانید که تعداد موارد قابل تجارت در پلتفرم متاتریدر 5 این کارگزاری بیشتر از پلتفرم MT4 است. این کارگزاری همچنین تعدادی از ارزهای دیجیتال را برای معامله در اختیار شما قرار می‌دهد. اما توجه داشته باشید که این معاملات به صورت قراردادهای مشتقاتی (CFD) انجام می‌شود.

نمایش بیشتر
بررسی انواع حساب ها در بروکر اچ‌وای‌سی‌ام

FIXED

$100حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد ثابت از 1.5 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 20 درصد

CLASSIC

$200حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد شناور از 1.2 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 20 درصد

RAW

$200حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد خام از 0.1 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون: 8 دلار در هر لات
استاپ اوت : 20 درصد
نمادهای معاملاتی بروکر HYCM

در بروکر HYCM، شما می‌توانید از طریق سه نوع مختلف حساب، حساب خود را ایجاد کنید:

حساب ثابت حساب کلاسیک حساب خام همچنین، به تازگی، بروکر HYCM حساب PAMM را به برنامه متاتریدر 5 اضافه کرده است. این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند سرمایه‌گذاری کنند و بدون انجام معاملات انفرادی درآمد کسب کنند (برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید مقاله مربوط به کپی تریدینگ را بخوانید).

نمایش بیشتر

ورود به سایت

ثبت نام در سایت