FxChoice
نام بروکر
اف ایکس چویس
خدمات به ایرانیان
سال تأسیس
2010
دفتر مرکزی
بلیز
حداقل واریزی
۱۰ دلار
حداکثر لوریج
۱:۱۰۰۰
پلتفرم‌های معاملاتی
MT4, MT5, Webtrader
پشتیبانی فارسی
کپی تریدینگ
حساب اسلامی
اجازه اسکالپ

MihanFx exclusive reviews

معرفی بروکر اف ایکس چویس

FXChoice، یک کارگزار فارکس و CFD معتبر است که بیشتر از یک دهه در بازار فعالیت داشته است و از میزان شهرت بالایی در صنعت فارکس برخوردار است. این شرکت، که از سال 2010 در حوزه تجارت فارکس فعالیت دارد، دارای دفتر مرکزی در کشور بلیز است.

کارگزاری FXChoice برای معامله‌گران از سراسر دنیا قابل دسترسی است و امکان دسترسی به بازارهای فارکس و CFD را فراهم می‌آورد.

این کارگزار شرایط مناسب رقابتی را از طریق ارائه اسپردها و کارمزدهای کم، به همراه اهرم بالا قابل تنظیم، به معامله‌گران ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر
بررسی رگوله ها و مجوز های بروکر اف ایکس چویس

FX Choice یک کارگزار است که تحت نظارت و کنترل کمیسیون خدمات مالی یا FSC کشور بلیز فعالیت می‌کند. این رگولاتوری آفشور را می‌توان به عنوان یک مجوز درجه سوم با اعتبار نسبتاً پایین در نظر گرفت. اف ایکس چویس، که تحت این نظارت و کنترل قرار دارد، خدمات خود را به مشتریان ایرانی نیز ارائه می‌دهد.

FXChoice از سال 2010 فعالیت‌های مالی و تجاری خود را آغاز کرده است. این کارگزار در حال حاضر خدمات معامله در بازار فارکس، ارزهای رمزنگاری شده، شاخص‌های بازار، CFD های سهام شرکت‌های بین‌المللی، کالاها، فلزات و انرژی را ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر
بررسی انواع حساب ها در بروکر اف ایکس چویس

Optimum

$10حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:1000
اسپرد از 1.5 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : دارد
استاپ اوت : 15 درصد

CLASSIC

$100حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:200
اسپرد از 0.5 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : دارد
استاپ اوت : 15 درصد

Pro

$100حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:200
اسپرد :ندارد
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 20 درصد
پلتفرم‌های معاملاتی بروکر FXChoice

FXChoice از دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می‌کند و برای انجام معاملات یا انجام عملیات واریز و برداشت، نسخه برنامه موبایلی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS ارائه داده است. این برنامه می‌تواند از گوگل پلی و اپ استور یا مستقیماً از وبسایت کارگزار دانلود شود.

نمایش بیشتر

ورود به سایت

ثبت نام در سایت