Errante
نام بروکر
ارانته
خدمات به ایرانیان
سال تأسیس
2018
دفتر مرکزی
قبرس
حداقل واریزی
۵۰ دلار
حداکثر لوریج
۱:۵۰۰
پلتفرم‌های معاملاتی
MT4, MT5, cTrader, Webtrader
پشتیبانی فارسی
کپی تریدینگ
حساب اسلامی
اجازه اسکالپ

MihanFx exclusive reviews

معرفی بروکر ارانته

Errante یک کارگزار معتبر فارکس است که با عدم دخالت در دسک ترید، خدمات خود را به تریدرهایی که از پلتفرم‌های MT4 و MT5 استفاده می‌کنند ارائه می‌دهد. این کارگزار امکان معامله در بازارهای متعددی از جمله ارزهای دیجیتال، CFDهای سهام، کالاها، فلزات، شاخص‌ها و بیش از 50 جفت ارز را به مشتریان خود فراهم کرده است.

Errante با وجود سابقه کوتاهی که در بازار فارکس دارد، موفق شده تا اعتماد بسیاری از تریدرها را بدست آورد. علاوه بر این، این کارگزار از زبان فارسی در پشتیبانی و وبسایت خود برای کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند.

نمایش بیشتر
بررسی رگوله ها و مجوز های بروکر ارانته

کارگزاری Errante با بیش از 20000 کاربر در سراسر دنیا و دفتر مرکزی در قبرس، یکی از فعالان مهم بازار فارکس است. این کارگزار تحت نظر سازمان خدمات مالی (FSA) سیشل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CYSEC فعالیت می‌کند و دو مجوز رگوله FSA و CySec را داراست.

شرکت پشتیبان Errante، Notely Trading Lt، با مجوز معتبر بین‌المللی CySec، که یک رگوله سطح 2 با اعتبار خوب است، ثبت شده است. این مجوز مشتریان اروپایی این کارگزار را تحت حمایت قرار می‌دهد.

Errante نام تجاری شرکت Notely Trading Ltd است و به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری مجاز تحت رگوله کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CySec با شماره مجوز 383/20 فعالیت می‌کند. علاوه بر این، Errante تحت قوانین بازارهای مالی (MiFID II) اتحادیه اروپا اداره می‌شود.

Errante نیز شعبه‌ای آفشور با مجوز FSASeychelles (Financial Services Authority Seychelles) دارد که این مجوز به ویژه برای کاربران ایرانی است.

Errante نام تجاری شرکت Errante Securities (Seychelles) Ltd است که دارای مجوز اوراق بهادار سیشل و تحت رگوله اداره خدمات مالی سیشل (FSA) با شماره مجوز SD038 است. سپرده‌های مشتریان این کارگزار در بانک‌ها و موسسات مالی با سرمایه بالا نگهداری می‌شود و از دارایی‌های عملیاتی شرکت جدا است. Errante همچنین محافظت از تعادل منفی را ارائه می‌دهد که بدین معناست که تریدرها هرگز بیشتر از سپرده اولیه خود زیان نمی‌برند

بروکر Errante یکی از کارگزاران جدید در بازار است که به دلیل تیم حرفه‌ای، پشتیبانی مؤثر و گستردگی انواع حساب‌های معاملاتی، محبوبیتی در میان معامله‌گران پیدا کرده است. ممکن است در نگاه اول، تجربه کم این کارگزار ما را در مورد ثبت نام در آن مردد کند. ولی واقعیت این است که Errante با مزایایی مانند اسپردهای مناسب، گستردگی دارایی‌های قابل معامله، پشتیبانی به زبان فارسی و غیره، در رده بالای بروکرهای بازار قرار دارد.

امیدواریم که این کارگزار در آینده با حمایت از مشتریان خود و ارائه خدمات با کیفیت، تبدیل به یکی از گزینه‌های برتر بروکر در ایران شود.

نمایش بیشتر
بررسی انواع حساب ها در بروکر ارانته

VIP

$5000حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد از 0.2 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : 3$
استاپ اوت : 20 درصد

Tailor Mode

$15000حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد از 0 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : 3$
استاپ اوت : 25 درصد

Mini

$50حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد از 1 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : دارد
استاپ اوت :05 درصد

Premium

$1000حداقل دپازیت
حداکثر لوریج 1:500
اسپرد از 0.7 پیپ
حساب اسلامی : دارد
کمیسیون : ندارد
استاپ اوت : 20 درصد
حساب های معاملاتی بروکر ارانته

حساب‌های کارگزاری Errante بر اساس میزان سپرده اولیه و برداشت اسپرد تعریف می‌شوند. در حساب‌های استاندارد و پرمیوم، تنها فاکتور محاسبه اسپرد است. در حالی که در دو نوع حساب دیگر، اسپرد کاهش یافته اما برای هر لات، باید مقداری کمیسیون (2 تا 3 دلار) پرداخت شود.

ویژگی‌های حساب‌های این کارگزار شامل:

حساب ECN VIP: این حساب برای کاربران VIP طراحی شده است و برای افتتاح آن باید حداقل 5,000 دلار سپرده شود. کمیسیون این حساب 3 دلار بر لات است و اسپرد آن 0.2 پیپ می‌باشد. حساب ECN استاندارد: این حساب که دومین نوع حساب در Errante است، نیازمند حداقل 50 دلار برای افتتاح حساب است و اسپرد آن 1 پیپ می‌باشد. حساب Tailor Made: این حساب با اسپرد 0.0 پیپ، نیازمند حداقل 15,000 دلار سپرده برای افتتاح حساب است. همچنین در هر لات، 2 دلار کمیسیون از کاربران دریافت می‌شود. حساب ECN Premium: در این حساب، برای شارژ اولیه باید حداقل 1,000 دلار سپرده شود و اسپرد آن به میزان 0.7 پیپ کاهش می‌یابد

نمایش بیشتر

ورود به سایت

ثبت نام در سایت